Uşak Üniversitesi Teknolojiye Dokun

ETKİNLİĞE KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ

 

 

Atölye Lideri / Rehberi: Hakan ÖZDENİZ / Muhammed Yusuf GÜRCAN

Hedef Kitle: Üniversite öğrencileri (ön lisans, lisans, yüksek lisans, doktora); Lise ve dengi okul öğrencileri; Ortaokul öğrencileri; Diğer

Katılımcı Sayısı: 100

Etkinliğin Amacı :

Beyaz eşya niteliğindeki dijital ürünlerin, nasıl tasarlandığını ve üretildiğini öğrenmek ve bu ürünlerin birbirleriyle iletişiminin nasıl mümkün olduğunu anlatmak.

Kullanılacak Malzeme :

Tarafımızca sağlanacak olan sesli komut ile çalışan buzdolabı ve klima, aynı anda 5 farklı yemeği kokuları karışmadan pişirebilen fırın.

Uygulanacak Yöntem : Artırılmış gerçeklik uygulamaları

1. Ürünlerin etkinliğin gerçekleştirileceği alana getirilmesi ve kurulumu 2. Ürünlerin Ar-Ge ve üretim aşamaları gösteren posterler aracılığıyla bilgilendirme 3. Öğrencilerin geliştirilen teknolojiler ile etkileşime geçmesi 4. Elde edilen bilgilerin yorumlanması ve tartışma Merak Uyandırma: Önceden hazırlanmış dünya ilki ürünlerin tasarım sürecini ve çalışmalarını gösteren tanıtım filmi ve posterler.

Uygulama Planı: Öğrenme Deneyimi; Katılımcı planlaması, lise ve lisans öğrencileri ayrı bir grup, lisansüstü öğrenciler, akademisyenler ve sanayi katılımcıları ayrı bir grup olmak üzere düzenlenecektir. Her bir gruba seviye ve ilgi durumları doğrultusunda sunuş uygulanacaktır. Lise ve lisans öğrencilerine daha çok bilgi verme ve farkındalık oluşturma amaçlanırken, lisansüstü öğrenci-akademisyen ve sanayi katılımcıları grubuna daha teknik detaylar aktarılacaktır.

 

Atapark / 23-24-25 Eylül 2021


23 Eylül 2021